TheSharkomikx: Cuti sekolah sudah habis bro | A comicblog by @thesharkox

Sunday, June 10, 2012

TheSharkomikx: Cuti sekolah sudah habis bro


10 comments:

Abang Zam said... [Reply to comment]

kemain banyak muka surat dia. kahkah

Wadi AR said... [Reply to comment]

cikgu lejen ni bg homework byk

nitnot said... [Reply to comment]

bapak dia 50 muka surat doh. haha

ramailah kena rotan besok kat luar bilik darjah nampaknya. brrrr

theeggyolks said... [Reply to comment]

inilah yang paling tak best -_-" Kalau lah cuti sekolah tak habis-habis XD

cik marikh said... [Reply to comment]

dah tak boleh nak tiru kaber line bagai..50 pages tuhh! rasakan.

cEro said... [Reply to comment]

50 pages??

oooohhhh!!!

ParkAir said... [Reply to comment]

cepat woi pinjam buku!

Aujinz said... [Reply to comment]

Semasa cuti:

"Susah aa soalan nie.. tunggu Is laa.. nanti tanya dia"

Jumpa IS

"Ahh.. nanti nanti laa aku tanya.. jom mandi sungai dulu"

Hari pertama persekolahan selepas cuti
"Ko dah siap?.. pinjam!"


hahahhaha.. kenangan betul...

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Aujinz: Kalu itu jangan tunggu cuti sekolah, kerja rumah semalam pun sama juga buat macam tu

♥CIK SHA♥ said... [Reply to comment]

latihan add math sampai 50 muka surat? pengsan~~

aku dulu satu soklan pun dah nak pitam membuat..hahaha..